پیام مدیرعامل محترم شرکت به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسمالله الرحمن الرحیم
《یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ》 همکاران ارجمند، با سلام و تقدیم احترام 
فرارسیدن سال نو و عید سعید فطر، این دو مناسبت فرخنده که نویدبخش طراوت، امید و بازگشت به فطرت پاک انسانی است، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم. نوروز باستانی، پیامآور نو شدن و آغاز دوباره طبیعت است و عید سعید فطر نیز جلوهای از بندگی خالصانه و پاداش یک ماه عبادت و خودسازی در ماه مبارک رمضان. تقارن این دو عید بزرگ را به فال نیک گرفته و امیدوارم سال پیش رو سرشار از سلامتی، آرامش، موفقیت و سربلندی برای شما همکاران عزیز و خانوادههای محترمتان باشد.
سال ۱۴۰۵ که از سوی مقام معظم رهبری با شعار «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملّی و امنیّت ملّی»
نامگذاری شده است، مسئولیت ما را در مسیر تلاش، همدلی و تقویت توانمندیهای ملی بیش از پیش یادآور میشود. بیتردید نقش مجموعههای صنعتی و مهندسی کشور و تلاشهای ارزشمند شما همکاران گرامی در تحقق این هدف والا، نقشی مهم و اثرگذار خواهد داشت.بیگمان تعهد، تخصص و همدلی شما سرمایهای ارزشمند برای پیشرفت و تعالی شرکت مهندسی و ساختمان ماشینسازی اراک است. از زحمات صادقانه شما در مسیر تحقق اهداف سازمان صمیمانه قدردانی میکنم و برای همه شما و خانوادههای محترمتان آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی دارم.امیدوارم در سال جدید، با اتکال به خداوند متعال و با همت و همدلی جمعی، گامهای مؤثرتری در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای نام پرافتخار این مجموعه برداریم. با احترام محمد ابراهیمی مدیر عامل ۱۴۰۵/۰۱/۰۱